Fanituotteiden myynti.

Verkkokaupassa myydään vain ja ainoastaan Whitemoonwalker tuotteita. Tuotteita lisätään kauppaan sitä mukaan, kun niitä saadaan suunniteltua ja valmistettua. Kansainvälinen stailaaja Ippe Loman suunnittelee kaupan tuotteet. Kaupan toimitusjohtajana toimii bichonööri Lasse Virtanen. Toimituksista vastaa rahtari Seppo Virtanen. Seuraa meitä Facebookissa, niin tiedät mistä puhutaan, sillä kaiken takana on W h i t e m o o n w a l k e r . . .

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 27.2.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilauksesi lähtee vasta, kun maksu on saapuneet tilillemme. Otathan huomioon, että maksusi tuleminen tilillemme saattaa kestää 2-4 arkipäivää.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksutapana käytämme Paytrail verkkomaksua ja ennakkomaksua, joka tulee maksaa ennen tilauksen toimittamista.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Toimitamme tilaamasi tuotteet normaalisti 7 päivän kuluessa maksun saapumisesta postiin tai postin smartpost automaattiin. Toimitusaika riippuu tuotteiden varastotilanteesta. Joidenkin tuotteiden toimitus saattaa kestää pidempään, kuten villasukat, jotka tehdään mittatilaustyönä, jolloin toimitus saattaa kestää 3-4 viikkoa. Jos tavaraa ei ole saatavilla ilmoitamme siitä asiakkaalle.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Ulkomaille lähtevät paketit hinnoitellaan Postin Priority-hinnaston mukaisesti.

Palautusehdot

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, ehjä ja puhdas. Palautettavan tuotteen mukaan on liitettävä täydelliset yhteystiedot (nimi, osoite ja puhelinnumero), tilinumero jonne rahat palautetaan.

Mahdollisissa palautusasioissa ota yhteys anu@whitemoonwalker.com.

Palautuksen postikulut maksaa asiakas, emme lunasta niitä postista. Palautuksista ja vaihdoista on AINA sovittava etukäteen.


Peruuttamisoikeus

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla osoitteeseen anu@whitemoonwalker.com määräajan kuluessa.


Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. 

Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio postille. Tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit